• Twitter
  • Facebook

Dorpshuis Tavenu

  • Home
  • Over Tavenu
    • De beheerder
    • Waarvoor Tavenu?
    • Zalen Tavenu
    • Agenda Tavenu 2025
    • Gastenboek
  • Stichting
    • Geschiedenis Dorpshuis
    • Activiteiten bestuur Tavenu
    • Contact Stichting
    • Agenda Stichting
  • Gebruikers
    • Altena Musica
    • Bibliotheek Altena
    • Onderling Genoegen
    • Agenda Gebruikers
  • Calamiteiten

Activiteiten van het bestuur

Het bestuur van de Stichting Tavenu onderhoudt het contact met de vaste huurders, verzorgt de declaraties aan de vaste huurders en verzorgt daarvoor de financiële boekhouding. De stichting ontvangt de huur van alle gebruikers, al dan niet geïnd door de beheerder (incidentele huur).

Het bestuur en beheerder hebben een contract ondertekend, waarin alle noodzakelijke zaken staan beschreven.

Het bestuur heeft contact met gemeente Altena over subsidies, bouwkundige zaken en financiën.

Het bestuur beheert de financiën m.b.t. de nutsbedrijven.

Stichting

  • Geschiedenis Dorpshuis
  • Activiteiten bestuur Tavenu
  • Contact Stichting
  • Nieuws
  • Agenda Stichting

Over Tavenu

  • De beheerder
  • Waarvoor Tavenu?
  • Zalen Tavenu
  • Agenda Tavenu 2025
  • Gastenboek

Categories

  • Geen categorieën

Archive

    © Copyright - Dorpshuis Tavenu - WordPress Premium Theme by Kriesi