• Twitter
  • Facebook

Dorpshuis Tavenu

  • Home
  • Over Tavenu
    • De beheerder
    • Waarvoor Tavenu?
    • Zalen Tavenu
    • Agenda Tavenu
    • Gastenboek
  • Stichting
    • Geschiedenis Dorpshuis
    • Activiteiten bestuur Tavenu
    • Contact Stichting
    • Agenda Stichting
  • Gebruikers
    • Altena Musica
    • Bibliotheek Altena
    • Onderling Genoegen
    • Agenda Gebruikers
  • Calamiteiten

Activiteiten van het bestuur

Het bestuur van de Stichting Tavenu, dat momenteel bestaat uit 3 personen, vergadert minimaal één maal per twee maanden. Om zo goed mogelijk contact te houden met de beheerder van Tavenu is deze het eerste gedeelte van de vergadering in principe aanwezig.

Het bestuur onderhoudt het contact met de huurders, verzorgt de declaraties aan de huurders en verzorgt daarvoor de financiële boekhouding.

 

Het bestuur en beheerder hebben een contract ondertekend, waarin alle noodzakelijke zaken staan beschreven.

Het bestuur heeft contact met gemeente Altena over subsidies, bouwkundige zaken en financiën.

Het bestuur beheert de financiën m.b.t. de nutsbedrijven.

Over Tavenu

  • De beheerder
  • Waarvoor Tavenu?
  • Zalen Tavenu
  • Agenda Tavenu
  • Gastenboek

Stichting

  • Geschiedenis Dorpshuis
  • Activiteiten bestuur Tavenu
  • Contact Stichting
  • Nieuws
  • Agenda Stichting

Gebruikers

  • Altena Musica
  • Bibliotheek Altena
  • Mannenkoor Onderling Genoegen
  • Agenda Gebruikers
© Copyright - Dorpshuis Tavenu - WordPress Premium Theme by Kriesi